Waarom overstappen van arbodienst?

Iedereen heeft z’n eigen reden om over te stappen naar een andere organisatie die hen ondersteunt en adviseert bij verzuim en arbo. Overstappen doet u niet zomaar. U doet dit om een kostenbesparing te realiseren of uit ontevredenheid. Als u uiteindelijk de keus heeft gemaakt om over te stappen naar een andere arbodienst is hier vaak een lang traject aan vooraf gegaan. Ontevredenheid over de dienstverlening is de meest voor de hand liggende oorzaak. Vaak gehoorde klachten van ondernemers zijn:

  • de adviezen die we krijgen sluiten niet aan bij ons bedrijf
  • slechte bereikbaarheid
  • gebrek aan betrokkenheid
  • de kosten vliegen de pan uit, wat krijgen we er nu voor terug?

Ontevredenheid kan te maken hebben met de inhoudelijke dienstverlening maar vaak gaat het over verwachtingen en communicatie. Om problemen op dit gebied te voorkomen zijn we heel helder. U bent klant, wij werken voor u en met u! Dit betekent dat wij aansluiten bij uw wensen, werken op de momenten dat u ook werkt en werken met een vast contactpersoon. Dit vanuit een betrokkenheid die u alleen van een regionale dienstverlener kunt verwachten.

Hoe overstappen?

Bij overstappen, indien u dat besluit, heeft u 2 keuzes:

  1. U neemt de opzegtermijn van uw huidige dienstverlener in acht
  2. U stapt eerder over en betaalt bij ons voor de resterende looptijd van uw huidige contract geen contractkosten.

Indien u kiest voor optie B betaalt u alleen de verrichtingen die u door ons laat uitvoeren. Dit kan met name interessant zijn als u niet tevreden bent met uw dienstverlener en uw huidige contract ook een contract op verrichtingen basis is.

Natuurlijk verzorgen wij de opzegging voor u!